به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا ثابت‌ایمانی یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود که طی دو سه فصل گذشته در ترکیب پیکان خوش درخشیده است. او که در نقل و انتقالات ابتدای فصل مشتریان زیادی را به خود دید و با مخالفت باشگاه پیکان در جمع خودروسازان ماندگار شد، بدشانسی‌های زیادی را تجربه کرد.

ثابت ایمانی با این وجود یکی از بازیکنان مورد علاقه رضا عنایتی بود که همراه با تیم ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز حضور یافت. او اما در این مسابقات دچار مصدومیت شد و به‌همین‌خاطر در بازگشت به ایران چند هفته از ترکیب پیکان دور ماند.

1958294

حالا با حضور رضا عنایتی در رأس کادرفنی پیکان، او بار دیگر با ثابت ایمانی کار خواهد کرد. این هافبک توانمند که در هفته دهم به‌صورت یار تعویضی مقابل شمس آذر به میدان رفته بود، با سرمربیگری عنایتی شانس فیکس شدن دوباره در ترکیب تیمش را پیدا کرد.

بازگشت ثابت ایمانی که به تازگی از مصدومیت انگشت پا رها شده به ترکیب اصلی پیکان با عملکرد خوب او همراه شد. هافبک پیکانی‎‌ها در جریان بازی دیروز تیمش مقابل آلومینیوم اراک نمایش مطلوبی در میانه میدان داشت.

1958295

ثابت ایمانی حالا امیدوار است زیر نظر عنایتی که علاقه خاصی به سبک فوتبالش دارد، روزهای بهتری را نیز تجربه کند و در ادامه مسابقات لیگ برتر با عبور از دوران بدشانسی بتواند عملکرد خوب خود را تکرار کند.

عکس‌ها: حامد عراقی