به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره های کلیدی استقلال طی فصول اخیر، کوین یامگا فرانسوی است. بازیکنی که در ابتدای لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی از وایله بولد کلاب دانمارک به ایران آمد تا برای آبی پوشان به میدان برود.

نخستین بازی او برای استقلال به هفته دوم همان فصل برمیگردد. وینگر فرانسوی به فاصله کوتاهی از زمان پیوستنش به آبی های پایتخت، برای این تیم در دیدار برابر ذوب آهن به میدان رفت و ستاره بازی بود.

1958331

یامگا که در برخورد با سجاد جعفری دچار شکستگی از ناحیه پیشانی شد، در ادامه موفق شد دو گل زیبا را وارد دروازه تیم مهدی تارتار کرده و با استقلال شروع فوق العاده ای داشته باشد.

از آن بازی به بعد، کوین یامگا 21 بار برای استقلال گلزنی کرده و 6 پاس گل نیز داده است تا به یکی از باکیفیت ترین خارجی های استقلال تبدیل شود. حالا او به استادیومی بازگشته که درخشش برای آبی ها را از آنجا آغاز کرده و در پی تکرار اتفاقات شیرین و خاطره انگیز است.

1958332

البته باید این نکته را نیز متذکر شد که وینگر فرانسوی به طور کلی علاقه خاصی به گلزنی برابر ذوب آهن دارد و در دو دیدار دیگر که در استادیوم آزادی به مصاف این تیم رفته، گلزنی کرده است.

در جریان پیروزی یک بر صفر در مسابقه برگشت لیگ بیست و یکم، او تک گل بازی را به ثمر رساند و فصل قبل نیز که استقلال با ساپینتو توانست 2 بر صفر از سد ذوب آهن عبور کند، باز هم یامگا موفق شد دروازه تیم اصفهانی را باز کند.

1958333