به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس روبروی برنتفورد قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این سه امتیاز ارزشمند در حالی به دست آمد که عملکرد خوب مدافعان آرسنال خصوصا گابریل و ویلیام سالیبا در این بازی باعث شد که دروازه این تیم بسته بماند و آنها با همین پیروزی موفق شدند با 30 امتیاز و بالاتر از منچسترسیتی و لیورپول به صدر جدول رده‌بندی برسند. 

فردیناند پس از پایان این دیدار در گفتگو با TNT Sports اظهار داشت:« دو مدافع میانی این تیم دلیل اصلی این هستند که من باور دارم آرسنال در نهایت در این فصل و در کورس قهرمانی بالاتر از لیورپول قرار خواهد گرفت و می‌تواند منچسترسیتی را به چالش بکشد. 

1958379

آنها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و نشان دادند که می‌توان به آنها اعتماد کرد و زوجی فوق العاده را در قلب خط دفاعی آرسنال تشکیل دادند. سبک بازی آنها در حال حاضر واقعا فوق العاده و تحسین برانگیز است.»

پیش از این نیز صحبت‌های بسیاری درباره ضعف لیورپول در خط دفاعی نسبت به سایر رقبا مطرح شده بود و بسیاری معتقد هستند که این تیم باید به فکر تقویت تیمش برای حضور در کورس قهرمانی باشد.