به گزارش "ورزش سه"، در پایان ماه ژوئن و زمانی که قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس به اتمام برسد، این ستاره 28 ساله و آرژانتینی به دوران هفت ساله حضور خود در ترکیب این تیم پایان خواهد داد. باشگاه یوونتوس ماه گذشته رسما اعلام کرد که قرارداد پائولو دیبالا تمدید نخواهد شد و این ستاره خلاق در پایان فصل تورین را ترک می‌کند. در حقیقت طرفین در مورد دستمزد به توافق نرسیدند و یوونتوس حاضر به افزایش قابل توجه این رقم و پرداخت عدد مورد نظر دیبالا نشد.

 

طبعا از هفته ها پیش کار برای پیدا کردن بهترین جانشین برای دیبالا شروع شده و طبق ادعای جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار نقل و انتقاللاتی مشهور ایتالیایی، آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی پی اس جی در میان گزینه ها قرار دارد. دی‌ماریا با سابقه بازی برای رئال و منچستریونایتد از سال 2015 برای پی اس جی بازی می کند و در پایان فصل با اتمام قراردادش به دوران حضور خود در پاریس پایان خواهد داد.

 

 در حالی که گفته می شد او راهی لیگ آمریکا یا آرژانتین خواهد شد، حالا با دریافت پیشنهاد از یوونتوس ممکن است همچنان به بازی در سطح اول فوتبال اروپا ادامه دهد. ستاره ای که تقریبا همه جام های مهم در رده باشگاهی را فتح کرده و این بار می تواند شانس خود را در فوتبال ایتالیا امتحان کند. دی‌‍مارتزیو نوشته است که دی‌ماریا از پیشنهاد یوونتوس استقبال کرده ولی باید مذاکرات بیشتری برای نهایی شدن انتقال انجام شود.