به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این هفته توانست برابر کلن به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را با تک گل هری کین به دست آورد. 

عملکرد بایرن در این دیدار باعث شد که انتقادهایی از سوی هواداران و رسانه‎‌ها مطرح شود، چرا که آنها منتظر ارائه نمایشی درخشان و شاید پیروزی پر گل این تیم بودند اما شاگردان توماس توخل نتوانستند این خواسته را برآورده کنند. 

کین پس از پایان این بازی مدعی شده بود که مهم کسب سه امتیاز است و تعداد گل‌های زده مهم نیست و حالا گورتسکا هم از عملکرد هم تیمی‌هایش در این دیدار دفاع کرده است. 

1938082

او در این باره به DAZN گفت:« ما بازیکنان خسته بسیاری داشتیم که جمعه شب و پس از وقفه دیدارهای ملی در زمین حضور داشتند و برای بایرن بازی کردند. با این حال، توانستیم نمایشی خوب و حرفه‌ای را ارائه کنیم. 

موقعیت‎‌های گل بسیاری را به وجود آوردیم و کنترل بازی را به صورت کلی در اختیار داشتیم. شاید می‌توانستیم فرصت‌های گل بیشتری در نیمه دوم ایجاد کنیم اما وقتی شما از چند بازی ملی خسته هستید، سعی می‌کنید بازی را کنترل کنید و سرحال بمانید. ما این کار را به بهترین شکل ممکن در این بازی انجام دادیم.»