به گزارش "ورزش سه"، محمدی در خصوص تمرینات هوادار در تعطیلات لیگ گفت: تمرینات ما از هفته گذشته شروع شد و نزدیک به ده روز است که تمرینات را انجام می‌دهیم. خداراشکر تمرینات بسیار خوبی داریم و برای شش بازی پیش‌رو که بازی‌های بسیار سخت و مهمی برای ما هستند آماده می‌شویم تا بتوانیم آن چیزی که در نظرمان است در آخر فصل به دست بیاوریم‌.

مهاجم هوادار در مورد بازی تدارکاتی با مس رفسنجان بیان کرد: بازی با مس یک بازی تدارکاتی بود و معمولا مربیان بازی‌های تدارکاتی را برگزار می‌کنند تا ضعف تیم را پیدا کنند. ما با مس و دو تیم دیگر بازی تدارکاتی داریم و آقا رضا ترکیب اصلی را قرار نداد و بازیکنان را درهم چید و مشخص نبود ترکیب به چه صورت است. آقای عنایتی طبق تمریناتی که در چهار یا پنج روز داشتیم، از بازیکنان یک سری کارها خواستند و قبل از اینکه وارد زمین بشویم به ما گفت فقط می‌خواهم کارهایی که در تمرین انجام دادید در شرایط مسابقه هم انجام دهید و نتیجه برای من اصلا مهم نیست و چون ترکیب اصلی نبود مقداری سخت است اما کارهای خواسته شده را انجام دادیم و ایشان با اینکه از نتیجه رضایت نداشت اما خداراشکر از کار تیمی بسیار راضی بود.

او درباره تغییر شرایط هوادار در نیم فصل دوم گفت: پارسال تیم ما لیگ یک بود و بعد به لیگ برتر صعود کرد و قطعا تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند شرایطش مقداری فرق دارد و معمولا همه تیم‌ها به این صورت هستند که برای سقوط نکردن می‌آیند تا تیم را حفظ کنند و سال بعد یک تیم خوب و قوی ببندند. در نیم فصل اول چندتا از بازیکنان بی‌تجربه بودیم و نتایج خوبی نگرفتیم. به هر حال پنج بازی اول سخت بود و در همان بازی‌های اول توانستیم کمی تجربه کسب کنیم و همه دیدند که رفته رفته تیم هوادار شکل گرفت و الان برنده شدن مقابل هوادار برای هر تیمی سخت شده است. در نیم فصل دوم به جز بازی با استقلال، هشت هفته است که نباختیم چون از باخت‌هایی که به دست آوردیم تجربه کسب کردیم و دیگر چنین اشتباهاتی نمی‌کنیم و خداراشکر تیم روی روند بسیار خوبی قرار گرفته است.


محمدی درباره حواشی و درگیری‌ها بعد از بازی با پرسپوليس گفت: من درگیری‌های انتهای بازی را ندیدم چون زودتر از همه به رختکن رفتم و متوجه نشدم. در بازی با پرسپوليس آقا رضا کاملا آنالیز کرده بود که پرسپولیس توپ را در اختیار می‌گیرد و مدام پاس می‌دهد. زمانی که به داخل زمین آمدیم دیدیم که بازیکنان پرسپولیس چند پاس می‌دهند و بعد کاملا به زیر توپ می‌زنند و ما نمی‌دانستیم باید چه کار کنیم! چنین توقعی از پرسپوليس نداشتیم و فکر می‌کردیم پرسپوليس مقابل ما پاسکاری می‌کند و ما هم مقابل آن‌ها پاس می‌دهیم و بازی بسیار خوبی خواهد شد‌ و همگی فکر می‌کردیم قرار است بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: این وقت‌ کشی‌هایی که می‌گویند واقعا نیست، اگر از اول لیگ تا الان ببینید در بازی رفت با پرسپولیس دو بر یک جلو بودیم و دقیقه ۳+۹۰ بود که گل خوردیم؛ ما اگر قرار بود وقت کشی کنیم در آن بازی این کار را انجام می‌دادیم و می توانستیم به راحتی وقت کشی کنیم و بازی هم در آزادی دو بر یک به سود ما به پایان می‌رسید. آقا رضا به طور کلی به وقت کشی هیچ اعتقادی ندارد و اگر بازیکنان بر زمین می‌افتادند مصدومیتی ایجاد شده بود. مثلا مسلم حق شناس، گلر ما از ناحیه آرنج دست مقداری مصدومیت داشت؛ بازی قبل یک ضربه به آرنجش خورده بود و با مصدومیت تمرین می‌کرد. به این صورت نبود که بخواهیم وقت کشی کنیم. خود ما هم از این مسائل خوش‌مان نمی‌آید و اگر تیم پرسپولیس و هوادارانش تمام بازی‌های ما را نگاه کنند می‌بینند که هوادار به هیچ عنوان وقت کشی نمی‌کند.

مهاجم جوان هوادار درباره هدف تیمش و بازی‌های بعدی گفت: به طور کلی بین ما، کادر فنی و بازیکنان قراری گذاشته شده است که آخر فصل را برای سال اول تیم هوادار با یک رتبه رویایی به پایان برسانیم. ما دوست داریم تیم تک رقمی شود و هر طور شده به رتبه هفتم و حتی ششم جدول برسیم. پنج یا شش بازی باقی مانده می‌تواند بازی‌های بسیار خوبی برای ما باشد. ما در بازی با ذوب آهن و پنج بازی بعدی به برد فکر می‌کنیم و حتی به مساوی فکر نمی‌کنیم و دوست داریم امسال سالی رویایی برای بازیکنان و تیم هوادار باشد.

محمدی در انتها درخصوص علت متوقف شدن روند گل‌زنی‌اش بیان کرد: روند گل‌زنی من متوقف نشده است. یک مصدومیتی داشتم و سه هفته از مسابقات دور بودم و زمانی که برگشتم بازی‌ها به تعطیلی خورد. امیدوارم بتوانم از بازی با ذوب آهن روند گل زنی را شروع کنم.