به گزارش ورزش سه، الاهلی در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه 0-0 مقابل الشباب متوقف شد تا با 9 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست و با 27 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ عربستان قرار بگیرد و 11 امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین داشته باشد.

پس از پایان بازی الاهلی و الشباب، ماتیاس یاسیله هنگام خروج از زمین با سوت‌های هواداران مواجه شد و آنها به این شکل سرمربی آلمانی خود را هو کردند و اعتراض‌شان را به عملکرد او نشان دادند.

البته این عصبانیت در بین هواداران الاهلی تنها به زمین محدود نمی‌شد و در شبکه‌های اجتماعی هم به وضوح مشهود بود و حتی برخی خواستار اخراج ماتیاس یاسیله شدند.

البته یاسیله در نشست خبری پس از این مسابقه واکنش جالبی به این اتفاقات داشت و در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: شاید هواداران مربی را هو نمی‌کردند و داور را هو می‌کردند.

او همچنین تاکید کرد: من همیشه صادقانه برای پیشرفت تیم در داخل و خارج از زمین تلاش می‌کنم. امروز موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم. در رختکن همه موافق بودند که در ضربات آخر، دقت و تیزبینی کافی را نداریم.

سرمربی آلمانی که به نظر از قضاوت داور بازی نیز ناراضی بود، از صحبت در مورد داوری امتناع کرد و اظهار داشت که فقط با داور صحبت می‌کند و مردم خودشان چشم دارند که ببینند چه اتفاقی افتاده است.