به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این فصل عملکرد قابل قبولی در بوندسلیگا ارائه کرده و صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را هم قطعی کرده است. 

هرچند این تیم در جدول رده‌بندی بوندسلیگا در جایگاه دوم و پس از بایرلورکوزن قرار دارد اما عملکرد خوب بازیکنانش باعث شده که هواداران این تیم به درخشش آنها در ادامه فصل و بازپس گرفتن صدر جدول امیدوار باشند. 

اما نکته جالبی که حالا از سوی روزنامه کیکر درباره بازی این هفته آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر کپنهاگن مطرح شده مربوط به پاداشی است که قرار است از سوی یوفا پرداخت شود. 

1949610

اگر آنها بتوانند در تمامی دیدارهایی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان انجام داده‌اند به پیروزی برسند، پاداشی 2.8 میلیون یورویی دریافت خواهند کرد و این موضوع اهمیت بسیار زیادی برای این باشگاه دارد و موضوعی است که مدیران بایرن روی آن تاکید دارند.

همین باعث شده است که تردیدهایی درباره استراحت دادن به بعضی از بازیکنان این تیم در این دیدار یا استفاده از تمامی آنها در بازی روز چهارشنبه برابر کپنهاگن و ریسک نکردن مقابل حریف مطرح شود. 

هرچند کیکر تاکید دارد که حتی اگر توخل از سیستم چرخشی استفاده کند هم تغییرات چندان عجیب و غیرمعمولی در این تیم اعمال نخواهد کرد اما هنوز تصمیم نهایی آنها در این زمینه مشخص نیست.