به گزارش "ورزش سه"، گورتسکا در چند ماه اخیر روزهای بسیار سخت و کابوس‌واری را پشت سر گذاشت که باعث شد بسیاری حتی به ادامه حضور او در این باشگاه شک کنند. 

اما مدیران بایرن مونیخ در حال حاضر از این بازیکن بسیار راضی هستند و تلاش او برای بازگشت به دوران اوج با وجود وضعیت سختی که از چند جهت برایش به‌وجود آمده بود را تحسین می‌کنند. 

این ستاره آلمانی در طول چند ماه اخیر با انتقادهای شدیدی از سوی توماس توخل روبه‌رو شد، از فهرست تیم ملی آلمان خط خورد و شایعاتی هم درباره آینده او و احتمال جدایی‌اش از بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به گوش می‌رسید. 

1901162

اما حالا کیکر خبر داده که مدیران بایرن بسیار از این که او توانست بار دیگر به روزهای اوجش برگردد و از این اتفاقات تلخ انگیزه جدیدی برای خودش بسازد که بتواند جایگاهش را در بایرن پس بگیرد خوشحال هستند. 

گورتسکا به حدی خوب عمل کرد که حتی تحسین توخل را هم به همراه داشت. هرچند تصمیم مدیران و کادر فنی بایرن برای جذب یک هافبک دفاعی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ممکن است بار دیگر مشکلاتی را برای او به همراه داشته باشد. 

اگر این باشگاه موفق به جذب بازیکنی در این پست شود، گورتسکا باید با یاشوا کیمیش برای حضور در میدان رقابت کند که رقابتی دشوار برای هر دوی آن‌ها خواهد بود.