به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب 3-0 کادیز را برد و به صدر لالیگا برگشت. 

نقش اول در این برد پر گل را رودریگو ایفا کرد، بازیکنی که قرار نبود از ابتدا به میدان برود ولی بعد از مشکلاتی که برای براهیم دیاز پیش آمد، وارد ترکیب شد و توانست با دو گل و یک پاس گل، شب درخشانی ثبت کند. او بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد. دو گل رودریگو واقعا تماشایی بودند.

1958984

این برای اولین بار از زمان ورود رودریگو به رئال (2019) است که موفق شده در سه بازی متوالی گلزنی کند. رودریگو که در یک مقطع طولانی در افت بود و هفته ها نتوانسته بود گل بزند، برابر براگا یک گل زد و یک پاس گل داد. او برابر والنسیا دو گل زد و دو پاس گل داد و دیشب نیز روی هر سه گل تاثیر گذار بود. 9 تاثیرگذاری مستقیم رودریگو روی یازده گل اخیر رئال که ستودنی است.

1957955

با در نظر گرفتن اینکه رودریگو خسته از سفری طولانی به برزیل برگشته بود و دیداری بسیار پرتنش نیز برابر آرژانتین داشت، درخشش او برابر کادیز همه را سورپرایز کرد. 

پس از تنش فیزیکی و لفطی با مسی که بازتاب جهانی گسترده داشت، رودریگو بهترین واکنش را نشان داد و کجا بهتر از زمین مسابقه و درخشش برای رئال؟

1959082

بهترین رکورد رودریگو برای رئال فصل گذشته با 19 گل و 10 پاس گل بوده و تا اینجای فصل او هفت گل زده و پنج پاس گل نیز داده است.