به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میزبان لایپزیش خواهد بود.

یوشکو گواردیول، بازیکن سابق لایپزیش، در این بازی با پیراهن سیتی به مصاف تیم آلمانی می‌رود. گواردیول در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او درباره زندگی در انگلیس و حضور به عنوان بازیکن در منچسترسیتی گفت: "من قبل از رفتن به لایپزیش به صورت قرضی در کرواسی بودم، 18 ساله بودم، بنابراین در زاگرب ماندم تا بزرگ شوم. لایپزیش به من کمک زیادی کرد تا بازیکن بهتری شوم. انگلیس بهترین لیگ جهان است و حضور در بهترین باشگاه در حال حاضر باعث افتخار است. من قبل از پیوستن به سیتی با کسی صحبت نکردم، من جوان هستم، فقط 21 سال دارم، قبل از اینکه بیایم شک داشتم که آیا لحظه مناسبی است یا خیر. هر کاری که می‌کنم، به خودم ایمان دارم، فکر می‌کردم همین درست است."

1959269

بازی در انگلیس؟

هنوز در حال هماهنگ شدن هستم، این یک روند طولانی است. زمان می‌برد، من در پیش فصل همراه تیم نبودم. سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم یاد بگیرم و برای هر بازی آماده باشم. امیدوارم در ژانویه زمان داشته باشم تا روی موقعیتم در زمین کار کنم.

انگیزه شخصی برابر تیم سابق؟

من یک‌سری عکس روی دیوار اتاقم در زاگرب دارم، وقتی به خانه می‌روم، به آن نگاه می‌کنم. در سنین جوانی این مسیر را طی کرده‌ام و تا آخر عمرم سعی می‌کنم که یک موزه کوچک در خانه بسازم! به عنوان بازیکنی که می‌خواهم در هر بازی پیروز شوم، مقابل باشگاه سابقم از دیدن دوباره هم‌تیمی‌ها و دوستانم خوشحال می‌شوم. وقتی بازی شروع می‌شود، می‌خواهم برنده شوم.

خاطره شکست 7-0 مقابل سیتی با لایپزیش؟

دوست دارم فراموشش کنم! در طول بازی 7 گل خوردیم و بعد از بازی هیچکس با کسی صحبت نکرد. این فوتبال است، ما مقابل قهرمان شکست خوردیم. من در آن زمان درباره پیشنهاد سیتی چیزی نمی‌دانستم، روی خودم متمرکز بودم. این فرصت بزرگی بود، اما این لیگ قهرمانان است، اگر می‌خواهید قهرمان شوید باید با بهترین باشگاه‌ها روبرو شوید.

بازی زیر نظر پپ گواردیولا؟

پپ متفاوت است. چیزی که من بیشتر از همه دوست دارم این است که او به تمام جزئیات نگاه می‌کند، سعی می‌کند در هر نقش و هر موقعیتی بهترین‌ها را داشته باشد. باعث افتخار است که از او یاد بگیرم و امیدوارم بازیکن بهتری شوم.

رتبه هالند کجاست؟ چه چیزی او را متفاوت می‌کند؟

در ابتدای بازی او اصلا نیست، سپس او ظاهر می‌‌شود و هت‌تریک می‌کند. کاری که او انجام داده را درک نمی‌کنم، اما از آن لذت می‌برم. خوشحالم که هم‌تیمی او هستم.

رویارویی با هالند؟

به عنوان یک مدافع میانی مشتاقانه منتظر رویارویی با هالند بودم، اما خوب تمام نشد. او در 60 دقیقه 5 گل به ثمر رساند. خوشحالم بخشی از این تیم هستم و حضور میان بازیکنان شگفت انگیز چیزی است که برخی افراد نمی‌توانند تصور کنند. هر روز را صرف یادگیری از بهترین‌ها می‌کنم. شما هرگز نمی‌دانید فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. باید از هر روز برای بهتر شدن خود استفاده کنید.