به گزارش "ورزش سه"، محمدرشید مظاهری در نشست خبری قبل از دیدار نساجی ایران مقابل مومبای سیتی هند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فکر می‌کنم حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خوبی برای قائم‌شهر و باشگاه ما بود. باید این اتفاق را فال نیک بگیریم. می‌دانم که متاسفانه از این رقابت‌ها حذف شدیم، ولی باید مسابقه فردا را جدی بگیریم و تمرین خوبی برای ادامه لیگ برتر داشته باشیم.

ویدئو: 317845

او ادامه داد: باید در بازی فردا همدل باشیم و بهترین عملکرد را ارائه بدهیم. تفاوتی ندارد چه کسی در زمین بازی کند چون در شرایطی هستیم که باید همه به هم کمک کنیم.

دروازه‌بان نساجی اضافه کرد: تنها موضوعی که هست، امیدواری ما به آینده است ولی باید فشار و بار روانی از سوی هواداران نساجی کمتر شود تا بتوانیم در لیگ برتر پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

مظاهری تاکید کرد: از طرف خودم این قول  را می‌دهم که امسال بهترین نتایج را می‌گیریم چون کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم همه چیز مطابق میل ما پیش برود.

او یادآور شد: ما بهترین هواداران ایران را داریم، ولی همه می‌دانند که ما تغییرات زیادی داشتیم و همین مسئله انتظارات را بالا برد؛ در صورتی که باید صبورتر باشیم و هماهنگ‌تر کار کنیم. از طرف خودم قول می‌دهم که می‌خواهیم دل هواداران قائمشهری را شاد کنیم و تلاش زیادی انجام خواهیم داد.