به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی رسول خطیبی از پیکان، حالا هدایت این تیم برعهده غلامرضا عنایتی است و او باید این تیم را به شرایط بهتری برساند تا سایه سقوط از سر خودروسازان برداشته شود.

عنایتی که نتوانست ایده‌هایش در تیم امید را به مرز موفقیت نزدیک کند، حالا با انگیزه‌های جدیدی به لیگ برتر برگشته و به دنبال اثبات توانایی‌های خود است تا سایه انتقادات را از آینده حرفه‌ای خود دور کند. او برای این کار، از سبک جدید مدیریت جوان‌ها استفاده می‌کند.

1959484

در واقع از وقتی عنایتی راهی پیکان شده، بازیکنان این تیم هم با روحیه بیشتری تمرین می‌کنند و مشخص است اتفاقات جدیدی در رختکن آنها رقم خورده است. او در بدو ورود، راه دوستی و رفاقت با پیکانی‌ها را در پیش گرفت و توانسته به شاگردانش نزدیک شود.

در چنین شرایطی بازیکنان جوان و باتجربه پیکان یکدست و متحد شده‌اند تا شرایط را تغییر دهند و پیکان را در 4 بازی دشوار آینده تا پایان نیم فصل، به جایگاهی مطمئن برسانند.

1959485

خودروسازان با گذشت 11 هفته از رقابت‎‌های لیگ برتر 9 امتیاز اندوخته‌اند و در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفته‌اند. آنها امیدوارند از بازی با ذوب‌آهن شرایط بهتری برای خود دست و پا کنند و آرام‌آرام در جدول بالا بیایند؛ هرچند که عنایتی و شاگردانش می‌دانند کار بسیار دشواری در پیش خواهند داشت.

عکس‌ها: حامد عراقی