به گزارش "ورزش سه"، ورنر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2020 لایپزیش را ترک کرد و به چلسی پیوست و امیدوار بود که بتواند خیلی زود به ستاره این تیم تبدیل شود. 

آبی‎‌های لندن در رقابتی نزدیک و نفس گیر با لیورپول موفق شدند این بازیکن را به خدمت بگیرند و درخشش او در لایپزیش آنها را امیدوار کرده بود که یک مهاجم تراز اول و درخشان را در اختیار دارند که به این تیم در خط حمله کمک خواهد کرد. 

اما شرایط به شکلی کاملا متفاوت پیش رفت و این مهاجم آلمانی نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را در استمفوردبریج برآورده کند و همین باعث شد که در تابستان سال گذشته این باشگاه را ترک کند و بار دیگر به لایپزیش برگردد. 

1959606

حالا اسکای اسپورت خبر داده که مدیران یونایتد در حال بررسی شرایط ورنر هستند تا برای بازگرداندن او به لیگ برتر انگلیس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی اقدام کنند. 

او از شرایطی که در حال حاضر در لایپزیش دارد چندان راضی نیست. این بازیکن در هشت دیداری که در بوندسلیگا در این فصل انجام داده تنها در دو بازی در ترکیب اصلی قرار داشته و دو گل هم به ثمر رسانده است. همین باعث شده که ورنر با ایده پیوستن به یونایتد موفق باشد و منتظر ارائه پیشنهاد رسمی از سوی آنها بماند.