به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان دیویس در ترکیب بایرن مونیخ باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر داشته باشند که جدی‌ترین آنها رئال مادرید است. 

رئال علاقه بسیاری به این بازیکن دارد و گفته می‌شود که مذاکرات با مدیر برنامه او را هم از چند هفته قبل آغاز کرده و حتی به توافق اولیه هم دست پیدا کرده است. بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی او را خرید اول رئال در تابستان 2024 می‌دانند. 

اما حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده که بایرن مونیخ که از شایعات مربوط به انتقال این ستاره کانادایی به رئال بسیار ناراحت و آزرده خاطر شده، مذاکرات برای تمدید قرارداد او را به صورت رسمی آغاز کرده است. 

1954383

آنها امیدوار هستند که بتوانند شرایط مدنظر دیویس را فراهم کنند تا او برای ادامه حضورش در آلیانز آرنا متقاعد شود، هرچند گفته می‌شود که این مذاکرات برای هر دو طرف بسیار پیچیده و دشوار است و شاید به این زودی به نتیجه نرسد. 

مدیران بایرن قصد دارند تمام تلاش‌شان را برای متقاعد کردن دیویس به کار بگیرند اما در صورتی که احساس کنند او تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد، با فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده موافقت خواهند کرد تا ریسک از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد را نپذیرند.