به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سابق سید مجتبی حسینی در تیم پیکان انگیزه زیادی در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک داشتند و می‌خواستند خودشان را به سرمربی سابق خود نشان بدهند که یکی از آنها منصور باقری بود ولی این بار به جای بازی در هافبک دفاعی، در یک پست جدید استفاده شد.

باقری که دو فصل قبل با نظر مجتبی حسینی به پیکان اضافه شد، همواره در میانه زمین به عنوان هافبک دفاعی طی دو فصل اخیر و همین فصل به میدان رفت، اما مقابل آلومینیوم اراک و دیدار با سرمربی سابق خود با تغییر پست مواجه شد که اتفاقاً در همین بخش هم کم‌اشتباه و بی‌نقص کار کرد.

این بازیکن ۲۵ ساله در تقابل با آلومینیوم اراک برای نخستین بار حضور به عنوان مدافع مرکزی را تجربه کرد و از پست هافبک دفاعی خارج شد که در کنار نمایش محکم در عقب زمین، بارها با پاس‌های بلند خود به کناره‌ها خلق موقعیت داشت و خطرناک ظاهر شد و سعی در ایجاد فرصت گلزنی برای هم‌تیمی‌هایش داشت.

منصور باقری در دیدار مقابل آلومینیوم اراک شرایطی را تجربه کرد که روزبه چشمی در استقلال با آن مواجه است و علاوه بر پست هافبک دفاعی، در خط دفاعی هم در زمان کمبود بازیکن به کار گرفته می‌شود.

عکس: محمد عباسی

1959685