به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد کارلو آنچلوتی یکی از موضوعات اصلی مورد بحث در رئال مادرید این فصل بوده است. در ابتدا تصور می‌شد که کارلتو در پایان فصل رئال مادرید را به مقصد تیم ملی برزیل ترک خواهد کرد، اما با مشخص شدن علاقه رئال به ماندن این مربی، همه چیز تغییر کرده است.

رسانه‌های برزیلی حتی اعلام کردند که کارلتو قراردادش با برزیل را امضا هم کرده است، اما این خبر هیچوقت تایید نشد. رئال تمایل دارد قرارداد این مربی را تمدید کند، اما فقط به شرط تمدید ۱+۱ ساله. کارلتو برای ماندن در رئال باید قرارداد ۱ ساله‌ای را قبول کند که در صورت توافق طرفین به ۲ سال افزایش پیدا خواهد کرد.

کارلتو همچنان پاسخ خاصی به سوالات درباره آینده‌اش نداده است و مشخص نیست که تمایل به ماندن دارد یا نه. در صورتی که او رئال را ترک کند، این باشگاه به سراغ دو گزینه برای نیمکت تیم خواهد رفت.

1959932

گزینه مدنظر فلورنتینو پرز برای این سمت زین‌الدین زیدان است. او از تجربه کار با زیدان و جو تیم در آن زمان رضایت دارد و قصد دارد یک دوره دیگر را هم با این سرمربی فرانسوی بگذراند. اطرافیان پرز اما به آوردن ژابی آلونسو، سرمربی فعلی بایر لورکوزن تمایل دارند. آنها حتی در صورت تمدید و ماندن آنچلوتی نیز، به آلونسو به عنوان سرمربی آینده رئال پسا کارلتو چشم دوخته‌اند.

1959933

البته که همه این احتمالات در صورت رفتن آنچلوتی از این تیم است و باید دید این سرمربی پیشنهاد باشگاه را قبول خواهد کرد یا خیر.