به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و کپنهاگن فردا در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانز آرنا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. نشست خبری هر دو تیم امروز در مونیخ برگزار شد. اگر چه به نظر می‌رسید صحبت‌های سرمربی و بازیکن کپنهاگن، چندان برای خبرنگاران آلمانی جذاب نبوده است.

در زمان نشست خبری تیم کپنهاگن، فقط خبرنگاران دانمارکی در آنجا حضور داشتند و سوالات‌شان را پرسیدند و خبری از هیچ رسانه آلمانی‌ای نبود.

1959957

جیکوب نیستروپ، سرمربی کپنهاگن، در این مورد گفت: «اصلاً برایم مهم نیست. ۱۰۰ آلمانی، ۲۰ انگلیسی و چند سوئدی. هر چقدر باشند مهم نیست. همین چیزی که هست خوب است. ما سه نماینده از فوتبال دانمارک اینجا داریم‌. نشست خبری باشگاه است. طبیعی است که دانمارکی‌ها بیشتر از آلمانی‌ها باشند.»

از راسموس فالک، هافبک این تیم، پرسیده شد که آیا این بی‌توجهی انگیزه شما را در بازی فردا افزایش خواهد داد که خود را تیمی قوی نشان دهید؟ او گفت: «اینطور فکر نمی‌کنم. ما در بازی رفت به آنها نشان دادیم چه تیم خوبی هستیم و آنها پس از آن بازی نگاه‌شان به کپنهاگن را تغییر دادند. این را می‌شود از صحبت‌های بعد از آن بازی متوجه شد.»