به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول، خیبر خرم آباد در استادیوم خانگی خود به مصاف خلیج فارس ماهشهر رفت و موفق شد با سه گل از سد حریف خود عبور کند.

دو تیم بازی را با این ترکیب ها آغاز کردند:

خیبر: کوروش ملکی، امیرحسین عسگری، حسین ابرقویی نژاد، حسن مرادی فرد، مهدی کیانی، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی، سیدمحمد ستاری، حسین شهابی، فرید امیری، مهرداد حیدری

خلیج فارس: علیرضا بن سعیدی، رضا هاشمی، نیما درودی، مهدی خلج، سجاد عباسی، سجاد مشکل‌پور، عرفان گل محمدی، میلاد نجفی، بهزاد سلطانی، دانیال محمودی، امیر علیدادی

خیبر خیلی زود و در دقیقه ششم مسابقه به گل رسید. حسین شهابی روی یک پاس به پشت مدافعان، از سمت چپ به حرکت در آمد که پاس تند و تیز و در عمق او در دهانه دروازه به حمیدرضا طاهرخانی رسید و او به راحتی دروازه را باز کرد.

شاگردان مهاجری در دقیقه 28 و روی پاس گل تماشایی سنگربان خود به گل دوم رسیدند. شروع سریع کوروش ملکی و ضربه او به مهرداد حیدری رسید و این بازیکن با یک شوت دقیق به گوشه دروازه، بازی را 2 بر صفر کرد.

خیبر موفق شد در ادامه به گل سوم نیز دست پیدا کند. پس از چند رفت و برگشت، توپ به آقایی رسید و شوت او در بین راه به سامان مهرابی زاده رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پا به گوشه دروازه، دروازه خلیج فارس را باز کرد.

در نهایت خیبر موفق شد با کسب این پیروزی، 28 امتیازی شده و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند. توقف چادرملو و فجرسپاسی باعث شد تا نتایج این هفته کاملا به سود شاگردان مهاجری رقم بخورد. آنها با چادرملو صدرنشین یک امتیاز فاصله دارند و توانستند از فجر 27 امتیازی بالا بزنند.