به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کپنهاگن رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد.

نویر یکی از ستاره‌های تیمش در این بازی بود و موفق شد با دو مهار فوق العاده دروازه بایرن را در این دیدار نجات دهد و مانع از گلزنی تیم حریف و از دست رفتن رکورد شکست‌ناپذیری آنها شود که با تحسین توماس توخل و دیگر بازیکنان بایرن هم همراه بود.

او پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره بازگشتش به تیم ملی آلمان اظهار داشت: «من صحبت‌های خوبی با مربی دروازه‌بانان تیم ملی و همچنین یولیان ناگلزمان داشتم. اگر همه چیز به صورت عادی پیش برود، باید بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.»

1960330

این بازیکن همچنین درباره شرایط بازی اضافه کرد: «ما آماده رویارویی با تیمی بودیم که کاملا منظم است و آنها دقیقا همین ویژگی را در بازی امشب نشان دادند. بازی سختی برای ما بود، خصوصا در نیمه اول که به اندازه کافی فعالیت نداشتیم.

در نیمه دوم بهتر بودیم، اما در آخر به اندازه کافی خوب نبودیم که پیروز شویم. یاد گرفتیم که برای رسیدن به این سطح باید به سختی تلاش کرد. باید سعی کنیم به حریف آسیب بزنیم و قرار نیست که پیروزی برابر تیم‌هایی مانند کپنهاگن هم به آسانی به دست بیاید.»