به گزارش "ورزش سه"، هر قدمی که جود بلینگام در رئال برمی‌دارد بهتر از قدم قبلی است. او فقط پوشیدن کفش‌های زیدان را کم داشت که دیروز این کار را انجام داد و موفق شد یک گل به ناپولی بزند و یک پاس گل نیز بدهد.

1960538

بلینگام پیش از رویارویی با ناپولی در لیگ قهرمانان عصر روز سه‌شنبه با یک جفت کفش آشنا برای طرفداران رئال در کمپ تمرینی رئال حضور پیدا کرد. مطابق تصاویر منتشر شده او با کفش‌های آدیداس پردیتور معروف در تمرین حاضر شد که زیدان از آن‌ استفاده می‌کرد.

1960533

او سوژه جدیدی دست رسانه‌های اسپانیایی داد تا آن‌ها ضمن زنده کردن خاطرات حضور زیدان در مادرید، بار دیگر این پدیده انگلیسی را با اسطوره رئال مقایسه کنند.

گلزنی پیش چشم اسطوره

زیزو با همان کفش توانسته بود گل تاریخی‌اش به لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان 2002 را بزند و دیشب جود با این کفش، توانست رکوردی جدید در این رقابت‌ها ثبت کند. اولین بازیکن تاریخ رئال که در چهار بازی نخست خود در لیگ قهرمانان توانسته گلزنی کند.

1960534

کاری که بلینگام در رئال انجام داده، حیرت‌انگیز بوده و حتی کریستیانو رونالدو نیز چنین شروع خوبی نداشت. او تنها در 20 سالگی، رکورد گلزنی بهتری نسبت به تمام اسطوره‌های رئال در همین شروع کارش درد. ستاره‌ای که در 16 بازی رسمی توانسته 15 گل بزند.

جود دیشب با ضربه سر روی پاس استثنایی آلابا گل دوم رئال را زد تا برنابئو یک بار دیگر ترانه "هی جود" از گروه بیتلز را برای او سر بدهد. بلینگام حالا محبوب‌ترین بازیکن رئال میان هواداران است.

1960536

او درست در شبی درخشید که زیرو نیز در برنابئو حضور داشت و نظاره‌گر بازی او بود. قطعا زیدان هم از تماشای بازی جود و درخشش او کیف کرده است و به خود می‌بالد که الگوی چنین اعجوبه‌ای است.

یک رهبر واقعی، شاید بهتر از زیزو

زیدان در دوران فوتبالش از آرام‌ترین بازیکنان دورن رختکن بود تا جایی که بسیاری معتقد بودند او هرگز مربی نخواهد شد. او و پاوون (مدافع سابق رئال) در رختکن به ندرت حرف می‌زدند. زیدان استثنایی بود، ولی به عقیده بسیاری، او مثل یک رهبر واقعی در میدان کار نمی‌کرد. زیدان بازی هم‌تیمی‌هایش را شکل می‌داد، اما به ندرت او را در همه جای زمین می‌دیدیم. جود ولی همه جا هست. در حمله و حتی در دفاع. او یک هافبک همه کاره است. یک شماره پنج تمام عیار که در زمین بی‌وقفه می‌دود.

1960537

جود شنبه پس از گلزنی به کادیز توانست از رکورد رونالدو و دی استفانو در رئال عبور کند. بهترین شروع تاریخ رئال با 14 گل در 15 بازی در حالی که آن دو اسطوره در 15 بازی ابتدایی خود 13 گل زده بودند.

و حالا حمله به رکورد رائول

جود در چهار بازی اول خود در لیگ قهرمانان با پیراهن رئال چهار گل زده (گلزنی در تک تک‌بازی‌ها) و از رکورد کریستین کارمبئو در فصل 98-1997 عبور کرد (او در هر سه بازی اول خود گلزنی کرده بود). جود حالا می‌خواهد رکورد رائول را بشکند.

1960535

رائول در فصل 96-1995 در 21 سالگی توانست 6 گل در لیگ قهرمانان بزند. جود اگر از 6 گل بگذرد، می‌تواند رکورد بهترین گلزن زیر 21 سال تاریخ رئال در لیگ قهرمانان را به نام خود کند. روند جود نشان می‌دهد که این کار برای او راحت و ساده خواهد بود. 

رئال بی‌تردید به خود می‌بالد که ستاره‌ای خریده که می‌تواند برای یک دهه، یک رهبر و ستاره بزرگ درون میدان باشد. جود برای بازی در رئال متولد شده است.