به گزارش "ورزش سه"، تا دقایقی دیگر سپاهان در دیداری بسیار سرنوشت‌ساز به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود؛ دیداری که برای حفظ امیدهای طلایی‌پوشان اصفهانی برای صعود باید حتما با سه امتیاز همراه باشد.
محرم نویدکیا که دومین سال حضورش در رقابت‌های آسیایی به عنوان سرمربی را پشت سر می‌گذارد در یکی از سخت‌ترین گروه‌های مسابقات با تیم‌های الدحیل، التعاون و پاختاکور همگروه شده و با توجه به تغییراتی که در راس کادر فنی دو تیم عربستانی و قطری پیش از شروع مسابقات ایجاد شد، آنها با فرم خوبی به مسابقات وارد شدند.
نویدکیا که نشان داده علی‎رغم بالا و پایین زیادی که ورزش فوتبال دارد، همیشه آرامش خود را حفظ می‌کند، پس از شکست سه بر صفر مقابل التعاون لحظات و روزهای سختی را تجربه کرد، اما به نظر می‌رسد در بهترین مقطع آرامش خوبی برای هدایت شاگردانش پیدا کرده و این را می‌توان از تصاویر امیرحسینی که شب گذشته پس از کنفرانس خبری منتشر شد را احساس کرد.
دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی حاصل کار سپاهان از چهار بازی قبلی بوده است و حالا آنها باید برای صعود حتما در دو بازی آینده خود به پیروزی دست پیدا کنند و منتظر لغزش رقبا باشند.