به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مولر با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به انتها می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او به زودی آغاز خواهد شد. 

این ستاره باتجربه از زمان حضور توماس توخل در این تیم فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرده اما هنوز هم یکی از بازیکنان مورد اعتماد این باشگاه است و همین باعث شده که تمدید قرارداد با او یکی از اهداف مدیران بایرن باشد. 

اما حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده که این بازیکن خواهان در اختیار داشتن شرایطی مشابه نویر برای امضای قرارداد جدیدش است و این موضوع از اهمیت خاصی برای او برخوردار است و به همین دلیل روی آن تاکید خواهد داشت. 

1958328

قرارداد جدید نویر در حالی امضا شد که او با وجود دوری یک ساله از میادین با هیچ کاهش دستمزدی روبرو نشد و همچنان با همان شرایط قبلی و همان مبلغی که دریافت می‌کرد در این تیم خواهد ماند. 

حالا مولر هم انتظار دارد که رفتار مشابهی با او صورت بگیرد و حاضر نیست که با کاهش دستمزد در این باشگاه بماند اما هنوز مشخص نیست که برنامه مدیران بایرن برای تمدید قرارداد با او چه خواهد بود و آیا شایعات درباره جدایی او از این تیم به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.