سرمربی جدید منچستریونایتد ترسی از کار کردن با ستارگان بزرگ دنیای فوتبال ندارد. 

اریک تن هاخ مشکلی با حضور فوق ستاره ها در ترکیب تیمش ندارد.

طرفداری - Trouw | پس از مدت ها گمانه زنی، اریک تن هاخ دیروز رسما به عنوان سرمربی بعدی منچستریونایتد معرفی شد و از فصل آینده هدایت شیاطین سرخ را در دست خواهد گرفت. سرمربی کنونی آژاکس در مصاحبه جدیدی که پس از رسمی شدن انتصابش انجام داده، در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

  • می توانید با ستاره ها کنار بیایید؟ با رونالدوهای این دنیا؟ 

به نظرم می توانم اما خودم می مانم و به خاطر آن چیزی را تغییر نخواهم داد و همچنین دیدگاهم نسبت به فوتبال را نیز عوض نمی کنم. به آنها وظایفشان را می گویم و هر کس که آن خواسته ها را برآورده نکند، از طرف من بازخواست خواهد شد، مهم نیست که چه کسی باشد. وقتی می خواهم وارد باشگاهی شوم، خواسته هایم را از قبل با آنها در میان می گذارم و اگر آن باشگاه آنها را برآورده نکند، همکاری ای صورت نخواهد گرفت چون من کسی هستم که بر اساس نتایج قضاوت می شود و مسئولیت همه چیز با من است. نمی خواهم دیکتاتور باشم و قرار است کار تیمی انجام دهیم اما این که حرف آخر را در خصوص نقل و انتقالات بزنم، برایم یک پیش شرط است. فکر می کنم من کسی بودم که باعث شد آژاکس دوباره "آژاکس طور" بازی کند. خوب بازی کردن، همیشه قصد و علاقه من بوده است؛ دوست داشتم یک تیم ماجراجو در اختیار داشته باشم که زیبا بازی می کند. حالا در آژاکس ذهنیت برنده بزرگتری وجود دارد. آژاکس قبل از من ذهنیت برنده را از دست داده بود؟ این طور فکر می کنم. فشار مربوط به جام بردن؟ از آن مطلع هستم، تنها باید پیروز شویم چون در نهایت تنها بر اساس جام هایی که برده ایم قضاوت می شویم.  

  • در مورد شکست هفته قبل آژاکس مقابل پی اس وی آیندهوون در جام حذفی؟

علاقه و عطش شدید آیندهوون برای قهرمانی جام حذفی به نظرم کاملا منطقی بود، آنها برای مدت طولانی جامی نگرفته بودند. من خودم در PSV کار کرده ام؛ فینال جام حذفی در آنجا طی یک مدت طولانی اهمیت خاصی نداشت . حالا ناگهان این دستاورد به یک جام بزرگ تبدیل شد و آنها هم بردن را جشن گرفتند.