به مانند چند سال اخیر، پینسولیو دقایقی در آخرین بازی فصل یوونتوس فرصت بازی پیدا کرد

طرفداری | در دیداری از هفته سی و هشتم و پایانی رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۰-۲ مونتزا را شکست داد و با کسب پیروزی، فصل را به اتمام رساند. 

در ابتدای نیمه دوم، پائولو مونترو تصمیم گرفت ماتیا پرین را از زمین مسابقه خارج و کارلو پینسولیو، دروازه‌بان سوم یوونتوس را جایگزین او کند. پینسولیو که برای اولین بار در فصل جاری فرصت بازی برای بیانکونری را پیدا کرده بود، موفق شد با چند مهار قابل قبول، دروازه‌اش را بسته نگه دارد و یوونتوس را با کلین شیت از این بازی خارج کند.

آشنایی با کارلو پینسولیو

کارلو پینسولیو 34 ساله است و پرورش‌یافته آکادمی یوونتوس به شمار می‌رود. او هرچند در سال ۲۰۱۲ به ویچنزا منتقل شد اما برای فصل ۲۰۱۴/۱۵ به یوونتوس برگشت و در چندین مقطع به صورت قرضی برای دیگر تیم‌ها به میدان رفت. یوونتوس در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت پینسولیو را دیگر واگذار نکند و او را به عنوان دروازه‌بان سوم، در ترکیب نگه دارد، به عبارت دیگر، پینسولیو نزدیک به هفت سال است که به عنوان دروازه‌بان سوم روی نیمکت بانوی پیر می‌نشیند. 

در چند فصل اخیر، معمولا پینسولیو در آخرین بازی فصل، دقایقی برای یوونتوس به میدان می‌رود تا او هم نقشی هرچند اندک در نتایج تیمش داشته باشد. پینسولیو که یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایتالیا نیز به حساب می‌آید، در کل ادوار حضورش در یوونتوس تنها 245 دقیقه در ۶ بازی برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است کارلو پینسولیو یک سال دیگر هم با یوونتوس قرارداد دارد و در فصل آینده نیز به عنوان دروازه‌بان سوم، در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت.

کارلو پینسولیو دروازه‌بان سوم یوونتوس
کارلو پینسولیو دروازه‌بان سوم یوونتوس
کارلو پینسولیو دروازه‌بان سوم یوونتوس
کارلو پینسولیو دروازه‌بان سوم یوونتوس