به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده است؛ این بازیکن بعد از اردوی تیم ملی و دیدار با ازبکستان در جلسه‌ای با مدیران باشگاه استقلال شرکت کرد و گفته می‌شود در این نشست توافقاتی برای تمدید قرارداد داشته است.

جلالی در گفت و گوی جمعه شب خود هم نشان داد که دوست دارد در استقلال بماند. او در خصوص وضعیتش با استقلال گفت: «وقتی مصدوم بودم، هواداران استقلال پای من ایستادند و واقعا ممنون آنها هستم. هرچه دارم از تیم بزرگ استقلال و هواداران دارم. من در خانواده‌ای بزرگ شدم که پدرم استقلالی است. محبت هواداران را نمی‌توانم فراموش کنم.»

او ادامه داد: «پیشنهاد دارم اما به رسم حرفه‌ای بودن فردای اردوی تیم ملی با مدیربرنامه‌هایم به باشگاه رفتم. جلسه خوبی داشتیم، از سردار شهریاری و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. اولویت اصلی ام استقلال است، اگر پیشنهادی داشته باشم احترام می‌گذارم، اما واقعا هواداران استقلال برایم سنگ تمام گذاشتند و می‌خواهم دین خودم را ادا کنم.»

جلالی افزود: «امیدوارم باشگاه تعامل خوبی ایجاد کند تا بتوانم با افتخار در خدمت استقلال باشم.»

با این شرایط به نظر می‌رسد به زودی شاهد تمدید قرارداد جلالی با استقلال باشیم و این مدافع چپ را فصل بعد هم در ترکیب آبی‌پوشان ببینیم. مگر اینکه اتفاق عجیبی برای او رخ بدهد.