به گزارش "ورزش سه"، جدال ایران و ازبکستان در دور پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ملی پوشان به عنوان صدرنشین گروهی راهی دور بعدی مسابقات شوند.

جلال‌الدین ماشاریپوف که یک بار مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفته و به صحبت پرداخته بود، در بخش دیگری از میکسدزون استادیوم آزادی صحبت‌های جدیدی را مطرح کرد که پیرامون استقلال و اتفاقات هفته پایانی لیگ بود.

ماشاریپوف درباره از دست رفتن قهرمانی استقلال گفت: امتیازات لازم را برای قهرمانی از دست دادیم، اما هم بازیکنان و هم کادرفنی بهترینشان را ارائه کردند. ولی همه چیز براساس تقدیر است و هر اتفاقی که خدا بخواهد رخ می‌دهد. این سرنوشتی است که برای ما مقدر شده و نمی‌توان با تقدیر جنگید.

2042614

او درباره گل منجر به قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: لیگ ایران به صورت ویژه به VAR نیاز دارد. گلی که پرسپولیس در هفته آخر به ثمر رساند و به قهرمانی دست یافت، آفساید بود و اگر VAR بود، این گل به حساب نمی‌آمد.

ماشاریپوف که در مصاحبه نخست خود از ماندن در استقلال گفته بود، این مرتبه در پایان صحبت‌های جدیدش گفت: من هواداران استقلال را خیلی دوست دارم و همیشه آماده هستم تا بهترینم را به هواداران تقدیم کرده و آنها را خوشحال کنم.