به گزارش "ورزش سه"، اونانا روزهای خوبی را در ترکیب منچستریونایتد سپری نمی‌کند و از زمان پیوستن به این باشگاه تا به حال با انتقادها و فشارهای بسیاری روبرو شده است. 

این بازیکن کامرونی پیش از این تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشورش گرفته بود اما پس از آن بار دیگر نظرش را تغییر داد و به این تیم برگشت و این خبر خوبی برای مدیران منچستریونایتد نبود. 

برگزاری جام ملت‌های آفریقا در ماه ژانویه باعث شده که او در صورت حضور در تیم ملی کشورش نتواند منچستریونایتد را به مدت چند هفته همراهی کند و این اتفاق به هیچ وجه در شرایط فعلی به سود این تیم نخواهد بود و به همین دلیل به دنبال راه چاره‌ای بود.

1960376

گفته می‌شد که اونانا تصمیم گرفته در صورت دعوت شدن از سوی سرمربی تیم ملی کشورش برای حضور در جام ملت‌های آفریقا در این مسابقات شرکت نکند تا بتواند همچنان در یونایتد حضور داشته باشد اما قوانین فیفا مانع از این کار خواهد شد. 

بر اساس قوانین فیفا، اگر بازیکنی به تیم ملی کشورش دعوت شود و این دعوت را رد کند، در آن بازه زمانی اجازه حضور در ترکیب تیم باشگاهی‌اش را هم نخواهد داشت و به این ترتیب به نظر می‌رسد که یونایتد با مشکلی جدی در این زمینه روبرو خواهد بود.