به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در تلاش است تا فاصله ایجاد شده بین خودش و سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی را در پایان فصل جاری از میان برداشته و تغییراتی جدی را در تیمش اعمال کند. 
مدیران این باشگاه پیش از این تصمیم گرفته بودند که به همکاری با پائولو دیبالا در پایان فصل جاری خاتمه داده و اجازه جدایی این مهاجم آرژانتینی به عنوان بازیکن آزاد را صادر کنند. 
حالا اسکای اسپورت ایتالیا تایید کرده که جورجو کیه‌لینی نیز تصمیم دارد در پایان فصل جاری از این تیم جدا شده و ترک تورین از سوی این مدافع کهنه‌کار قطعی به نظر می‌رسد.

 


به این ترتیب چند هفته باقی مانده تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ ایتالیا در واقع آخرین روزهای حضور این بازیکن 37 ساله پس از 17 سال بر تن کردن پیراهن بیانکونری به حساب می‌آید. 
هنوز مشخص نیست که این بازیکن تصمیم دارد به چه تیمی در لیگ آمریکا ملحق شود اما اسکای اسپورت مدعی شده که بدون شک تصمیم او برای پیوستن به این رقابت‌ها قطعی است، چرا که خانواده کیه‌لینی قصد دارند مهارت زبانی خود را با زندگی در آمریکا تقویت کنند. 
بسیاری از باشگاه‌های آمریکایی علاقه بسیاری به جذب کیه‌لینی دارند اما او به چند هفته زمان نیاز دارد تا بتواند تمامی گزینه‌ها را ارزیابی کرده و نه تنها جنبه مالی پیشنهادهای دریافتی را بررسی کند، بلکه بهترین شهر برای زندگی خانواده‌اش را نیز انتخاب کند. 
یوونتوس پس از جدایی این بازیکن نیاز به جذب یک مدافع میانی چپ پا دارد تا زوجی را در کنار ماتیس دی‌لیخت در خط دفاعی این تیم شکل دهد، کاری که امر چندان آسانی به نظر نمی‌رسد.