به گزارش "ورزش سه"، علی البلیهی به دلیل رفتارهای خاصش در زمین مسابقه، در فوتبال عربستان، یک چهره خبرساز و پرحاشیه است. کمتر مهاجمی در لیگ این کشور پیدا می‌شود که این مدافع با او درگیر نشده باشد و این بار نوبت رونالدو بود تا مورد هجوم البلیهی قرار بگیرد.

نام این مدافع پس از درگیری که با لیونل مسی داشت، در رسانه‌های جهان مطرح شد، زمانی که سالم الدوسری دروازه آرژانتین را باز کرده بود ولی البلیهی در میانه میدان به سراغ لیونل مسی رفت و با او وارد یک درگیری عجیب شد که با پادرمیانی برخی از بازیکنان دو تیم همراه شد.

1961096

حالا این بار مدافع الهلال در قسمت جدیدی از جنگ‌های روانی خود، به سراغ فوق ستاره پرتغالی رفته است. در دقایق پایانی نیمه نخست بود که بازیکنان دو تیم بر سر صحنه‌ای در میانه میدان، به داوری معترض بودند و در این میان، البلیهی مستقیم به سراغ رونالدو رفت تا به نوعی کاپیتان النصر را عصبی کند.

رونالدو که به خوبی با رفتار البلیهی آشنا بود، در این صحنه دستانش را به سمت گوشش برد تا نشان دهد که صدای مدافع الهلال را نمی‌شوند. در سمت مقابل نیز البلیهی با صدای بلند جملاتی را به صدا در می‌آورد که همان واکنش‌ها را از سوی کریستیانو به دنبال داشت و در شرایطی که ستاره النصر لبخند می‌زد، خودش را خونسرد و بی‌توجه به جنجال‌ها نشان می‌داد.

1961095

نکته جالب اینکه سادیو مانه نیز که به صحنه نزدیک بود، با حالتی تمسخرآمیز برای البلیهی دست می‌زد و این جنگ سه نفره در نهایت بدون واکنش فیزیکی از سوی بازیکنان دو تیم به پایان رسید.

1961094