به گزارش "ورزش سه"، الهلال که با سه گل از النصر پیش افتاده بود، ناگهان با کارت قرمز داور کلمبیایی برای یکی از معدود بازیکنان عربستانی خود مواجه شد: علی البلیهی. بازیکنی که شاید در پایان نیمه اول هم استحقاق کارت قرمز داور را داشت، اما از دست او قسر در رفت تا در نهایت آخرین دقایق بازی را از رختکن الهلال تماشا کند.

مدافع چپ پرحاشیه الهلال پس از گل سوم، کاملا دور از چشم داور و حلقه خوشحالی بازیکنان وارد دروازه خودی شد و در شرایطی که برای هواداران النصر شکلک درمی‌آورد، آنها را به شدت تحریک کرد تا داور با پیغامی از اتاق وی ای آر و کمک‎‌هایش مواجه شود.

1961115

علی البلیهی که این اقدام غیرورزشی را به شکلی عجیب انجام داده بود تا بعد از فریاد در نزدیکی گوش رونالدو، دومین حاشیه بازی را هم شخصا رقم بزند، با کارت قرمز داور جریمه شد تا در دقیقه 3+90 تیمش را ده نفره کند و از زمین بیرون برود.

البته این بازیکن ملی‌پوش به این سادگی هم قصد ترک زمین را نداشت و با اصرار ویلمار رولدان، داور کلمبیایی، زمین را ترک کرد و البته از طرف دیگر میدان خارج شد تا دو دقیقه را هم به همین شکل تلف کند.

1961114

در این بین او درگیری لفظی و فیزیکی مختصری هم با بازیکنان النصر داشت تا مرد شماره یک جنگ لفظی در دربی ریاض لقب بگیرد و حسابی لنز دوربین‌ها را به طرف خود بگیرد.

البلیهی بعد از ترک زمین هم به سمت تماشاگران خودی رفت و از تشویق آنها سپاسگزاری کرد و سرانجام زمین را ترک کرد تا الهلال به نوعی ده نفره برنده این بازی سنتی شده باشد.