به گزارش "ورزش سه"، الهلال در شرایطی موفق شد با سه گل از سد النصر عبور کند که زردپوشان شهر ریاض توانستند در دقیقه 73 مسابقه و زمانی که بازی یک بر صفر بود، توسط رونالدو به گل تساوی دست پیدا کنند که این گل به دلیل حضور کریستیانو در آفساید رد شد.

در تصاویر آهسته و صحنه مخصوص اتاق VAR که توسط کارگردان تلویزیونی به تصویر کشیده شد، مشخص گردید که رونالدو تنها چند میلی متری جلوتر از مدافع الهلال قرار دارد و به همین دلیل و طبق قوانین بسیار سخت گیرانه، آفساید اعلام شد.

1961159

این تصویر کمی با تأخیر به نمایش کشیده شد و همین موضوع سبب شد تا لوئیس کاسترو، سرمربی النصر به سراغ داور چهارم رفته و تلفن همراه خود را به او نشان دهد چرا که در تصاویر اولیه، اینگونه به نظر می‌رسید که رونالدو در آفساید قرار ندارد.

حتی با وجود تأیید اتاق VAR، ستاره پرتغالی مانع از آغاز مجدد بازی توسط یاسین بونو شد و اصرار داشت که گل او در شرایط صحیح به ثمر رسیده و تیم داوری در این صحنه دچار اشتباه شده است.

1961158

به هر نحوی که بود، این گل زیبای کریستیانو رد شد تا الهلال در ادامه 2 بار دیگر دروازه النصر را باز کند و با پیروزی شیرین سه بر صفر، از سد همشهری خود عبور کند.

1961156