به گزارش "ورزش سه"، دربی تماشایی و پر سر و صدای الهلال و النصر با پیروزی سه بر صفر آبی پوشان شهر ریاض به پایان رسید. در مسابقه ای که هر سه گل آن در نیمه دوم به ثمر رسیدند، اتفاقات و حواشی زیادی برای رونالدو رخ داد که بازتاب های زیادی در رسانه های جهان داشت.

دربی ریاض به میزبانی الهلال برگزار شد و اکثریت سکوهای استادیوم ملک فهد در اختیار هواداران این تیم بود و قانون 90 به 10 نیز در این بازی به مانند دیگر شهرآوردهای الهلال و النصر رعایت شده بود و همین مسئله نیز روی روند بازی و اتفاقات آن تأثیر زیادی داشت.

چه پیش از آغاز بازی و هنگام گرم کردن و چه در زمان برگزاری مسابقه، هواداران الهلال بارها نام مسی را به زبان آوردند و با تشویق کاپیتان تیم ملی آرژانتین، برای رونالدو کری خواندن تا اینگونه روی اعصاب فوق ستاره پرتغالی بروند.

در پایان نیمه نخست و زمانیکه رونالدو قصد داشت راهی رختکن شود، هواداران الهلال یکصدا نام لیونل مسی را به زبان آوردند که با واکنش جالب توجه رونالدو همراه شد که بازتاب زیادی در رسانه های دنیا داشت.

در شرایطی که رونالدو با شنیدن نام مسی لبخندی بر لب داشت، به سمت هواداران الهلال بوسه فرستاد تا اینگونه خودش را نسبت به شعارهای آنها بی تفاوت نشان دهد.

البته پایان این مسابقه برای بهترین گلزن جهان در بازی ها ملی و برنده پنج توپ طلا تلخ بود و النصر در نیمه دوم سه گل دریافت کرد و دربی رفت را واگذار کرد تا فاصله الهلال با این تیم درصدر جدول به 7 امتیاز برسد.

1961240
1961241
1961242
1961243
1961244