به گزارش "ورزش سه"، پدری در این فصل چندین هفته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبوده است اما حالا از بند این مصدومیت رها شده و بار دیگر به ترکیب این تیم برگشته است. 

ژاوی امیدوار است که بتواند در غیاب گاوی که به دلیل پارگی رباط صلیبی و مینیسک و انجام عمل جراحی برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد، روی این بازیکن و درخشش او در زمین حساب کند اما به نظر می‌رسد که او بازیکنان دیگری را موثرتر از خودش می‌داند. 

این ستاره اسپانیایی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بارسلونا از فرصت استفاده کرد تا از عملکرد درخشان دی‌یونگ و گوندوگان در ترکیب این تیم تمجید کند. 

1961750

پدری درباره این دو بازیکن گفت: «وقتی شما توپ را به فرانکی یا گوندوگان می‌دهید، خیلی بعید است که آن‌ها در شرایطی قرار بگیرند که توپ را از دست بدهند. داشتن این دو بازیکن در ترکیب این تیم واقعا اتفاق خاص و عالی برای ما است. 

من از بازی کردن در کنار فرانکی در میانه زمین واقعا لذت می‌برم. وقتی او مصدوم بود و توانایی حضور در میدان را نداشت، واقعا دلم برایش تنگ شده بود.»

او همچنین در واکنش به اظهاراتی که درباره شرایط فیزیکی بازیکنان بارسا مطرح شده بود اضافه کرد: «کارهای زیادی برای بالا بردن سطح جسمانی ما انجام شده است. بعضی از افراد می‌گویند که بارسلونا روی جنبه فیزیکی کار نمی‌کند اما چنین چیزی واقعیت ندارد. ما بسیار تلاش می‌کنیم.»