به گزارش "ورزش سه"، این تیم یک ماشین است. این تیمی است که برای تاریخ‌سازی به میدان می‌رود و شباهت بسیاری به بارسا در زمان اوج لیونل مسی دارد. 
بازیکنان بارسلونا شب گذشته در دیداری تاریخی و با حضور 91648 نفر در ورزشگاه موفق شدند با نتیجه 1-5 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر ولفسبورگ به پیروزی برسند. 
این در حالی است که این باشگاه آلمانی پیش از این هرگز در 90 دقیقه پنچ گل دریافت نکرده بود. آنها یکی از بهترین باشگاه‌ها در اروپا به حساب می‌آیند و حضورشان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اتفاقی نبوده اما بارسا تیمی رویایی است. 
فوتبال زنان همین حالا هم تحت تاثیر سبک بازی این تیم بارسلونا قرار گرفته که مثال خوبی از سال‌‌ها تلاش و انجام کار درست است که حالا فرصتی فوق العاده برای نمایش این تلاش‌ها پیدا کرده است. 
الکسیا بهترین بازیکن این تیم است اما بازیکنانی با کیفیت خیره‌کننده و سطحی بالا در اطراف او حضور دارند. خطر اصلی این تیم از بال‌هاست که گراهام و رولفو در آن حضور دارند و ینی نیز در نوک خط حمله بازی می‌کند. الکسیا و آیتانا در مرکز خط میانی قرار گرفته‌اند و پاردس و لئون نیز امنیت این تیم را در خط دفاعی تضمین می‌کنند. 
بارسا می‌توانست در این بازی گل‌های بیشتری را نیز وارد دروازه حریف کند اما تیرک دروازه و بدشانسی مانع از این کار شد. با این حال نتیجه به دست آمده به اندازه کافی برای ولفسبورگ تحقیرآمیز به حساب می‌آمد. 
تیم‌هایی هستند که برای جاودانه شدن در تاریخ بازی می‌کنند و مردم هم متوجه این موضوع می‌شوند. درست مثل 91648 تماشاگری که شب گذشته در نوکمپ حضور داشتند. 
فوتبال زنان تا چند وقت قبل تنها با نام تیم ملی آمریکا یا آلمان یا تیم‌های فرانسوی و همچنین مارتای برزیلی شناخته می‌شد اما حالا همه تحت تاثیر این تیم رویایی شکل گرفته از سوی بارسا با کاپیتانی الکسیا قرار گرفته‌اند. 
قیمت پایین بلیت‌ها اهمیت بسیاری در حضور تماشاگران دارد و در این جای شکی نیست اما فوتبالی که بازیکنان این تیم به نمایش می‌گذارند نیز اهمیت بسیاری در درخشش بارسا دارد. 
انقلاب ایجاد شده در تاریخ فوتبال زنان با نام بارسا گره خورده است. مردم شهر بارسلونا در حال لذت بردن از تیمی هستند که عاشق می‌شود، گلزنی می‌کند و جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگر درو می‌کند. 
حضور در ورزشگاه دو ساعت پیش از آغاز بازی، ثبت رکوردهای مربوط به حضور تماشاگران، فریادهای مداوم از ابتدا تا انتها، چشم‌انداز روشن، بازیکنان خندان و تماشاگران راضی؛ در واقع این عواملی است که مدت‌هاست جایی در بازی‌های تیم مردان بارسلونا نداشته و حالا در تیم زنان آنها نمود پیدا کرده است. 
مدت‌هاست که تماشاگران حاضر در نوکمپ چنین فریاد بلندی سرنداده، سکوها را به لرزه درنیاورده و از این که زمانی را برای تماشای بازی این تیم صرف کرده‌اند تا این حد راضی نبوده‌اند. این اتفاقی است که چند هفته قبل در بازی برابر رئال مادرید رخ داد و بار دیگر در دیدار مقابل ولفسبورگ تکرار شد. 
هواداران حاضر در نوکمپ در جریان بازی شب گذشته فریاد «بله، بله، بله، ما به تورین می‌رویم» سر دادند تا نشان دهند که آماده  حضور در دیدار فینال هستند تا قهرمانی قبلی این تیم که در ورزشگاه سرد و خالی از تماشاگر گوتنبرگ به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شده بود را جبران کنند. 
بازیکنان بارسا شب گذشته بار دیگر زمانی را صرف همراهی با هواداران کردند. آنها چند دقیقه پس از پایان بازی در زمین ماندند تا عکس‌ها و پیراهن‌ها را برای هوادارانی که برای تماشای بازی آنها به این ورزشگاه آمده بودند امضا کنند. 
به همین دلیل است که آنها حتی اگر نتایج بدی هم بگیرند در هنگام خروج از ورزشگاه یا زمین تمرین مورد اذیت و آزار قرار نخواهند گرفت. هواداران می‌دانند که اگر درخواستی از آنها داشته باشند کافی است تا پایان بازی صبر کنند و سپس این درخواست را مطرح کنند. آنها باعث شده‌اند که هواداران حس خاص بودن داشته باشند. 
تیم زنان بارسا در این دوران سخت نوکمپ که فکر کردن به خاطرات گذشته برای آنها بهتر به نظر می‌رسد، باعث ایجاد عشق و لذت در این ورزشگاه شده‌اند. مسیری که کاملا مشخص است و تنها کافی است که کسی بخواهد آن را دنبال کند.

منبع: موندو دیپورتیوو