به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین مسیر سختی را برای رسیدن به جام قهرمانی جام جهانی 2022 قطر طی کرد اما مسی در تمامی طول این مسیر ستاره بی چون و چرای تیمش بود. 

دی پل در فاصله دو روز تا دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ملی هلند مصدوم شد و به شدت نگران غیبتش در این بازی بود اما حالا مدعی شده که مسی باز هم خیال او را راحت کرد و به قولی که داده بود عمل کرد. 

این ستاره آرژانتینی در این باره به استار پلاس گفت: «من در تمرینات مصدوم شدم، ام آر آی دادم و دکتر به من گفت که پارگی ماهیچه درجه یک دارم. او گفت که نمی‌توانم در بازی برابر هلند حضور داشته باشم و به پنج تا شش روز زمان نیاز داریم تا بهتر شوم اما در مجموع 15 روز طول خواهد کشید که به صورت کامل درمان شوم. 

1653872

اما من نمی‌خواستم این بازی را از دست بدهم. نمی‌دانستم که می‌توانیم هلند را حذف کنیم یا نه. با خودم فکر می‌کردم که ممکن است این آخرین حضورم در جام جهانی باشد. نمی‌دانم چهار سال دیگر چه اتفاقی رخ خواهد داد و همان زمان بود که مسی به من گفت بازی نکن، من تو را به نیمه نهایی می‌برم، ریسک نکن و مطمئن باش که در بازی نیمه نهایی حضور خواهی داشت.»

اما دل پل با وجود این وعده و قولی که مسی به او داده بود، تلاشش را برای حضور در این دیدار به کار گرفت و توانست در فاصله کمتر از 24 ساعت بدنش را آماده کند و به کمک تیم ملی کشورش در جام جهانی بیاید.