به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که صبح امروز خبر از جذب ابوالفضل موردی، مهاجم آکادمی این باشگاه و تیم نوجوانان ایران در جام جهانی 2023 داده بود، یک خرید دیگر از همین تیم را با نظر ایگناسیو مارتینز معرفی کرد.

محمد عسکری که در جام جهانی نوجوانان عضو تیم فوتبال ایران بود و در چهار مسابقه مقابل برزیل، انگلیس، نیو کالدونیا و مراکش به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت، اکنون با نظر سرمربی اسپانیایی فولاد به جمع شاگردان وی پیوست.

این بازیکن 17 ساله آکادمی باشگاه فولاد پس از حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد جدیدی به مدت دو فصل با سرخ پوشان خوزستان به امضا رساند تا در لیگ برتر شانس بازی به دست بیاورد.

1963053

عسکری با وجود اینکه در هر چهار مسابقه تیم فوتبال نوجوانان ایران به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، اما در دیدار مقابل نیو کالدونیا در مرحله گروهی توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد و نمایش خوبی در زمان بازی‌های خود داشته باشد.

این بازیکن که در رده‌های پایه ملی به میدان رفته، در فصل گذشته لیگ برتر نوجوانان با فولاد به عنوان ارزشمند قهرمانی دست یافت و از مجموع 14 بازی، 7 گل و 2 پاس گل به نام خود ثبت کرد.