به گزارش "ورزش سه"، بایرن از مدت‌ها قبل شرایط ساراگوسا را زیر نظر داشت و امیدوار بود که بتواند برای جذب او با باشگاه گرانادا به توافق برسد. 

این در حالی است که باشگاه لایپزیش هم یکی از مشتریان جدی این بازیکن بود که قصد داشت برای انتقال او به بوندسلیگا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی اقدام کند اما به نظر می‌رسد که آنها باز هم در رقابت با بایرن شکست خورده‌اند. 

بند فسخی 14 میلیون یورویی در قرارداد این وینگر 22 ساله گنجانده شده و بایرن برای فعال کردن آن با مدیران گرانادا و مدیر برنامه این بازیکن به توافق رسیده و آماده است تا قراردادی چهار ساله را با او به امضا برساند. البته ساراگوسا قرار است تا پایان فصل جاری به صورت قرضی به حضورش در گرانادا ادامه دهد.

1963074

رسانه‌های نزدیک به بایرن مونیخ خبر داده‌اند که آنها برای متقاعد کردن این بازیکن و مدیران گرانادا حتی حاضر شده‌اند مبلغ 15 میلیون یورو، یعنی یک میلیون بیشتر از مبلغ بند فسخ او پرداخت کنند تا از به خدمت گرفتن او آسوده خاطر باشند. 

گفته می‌شود این قرارداد در روزهای آینده و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به امضا خواهد رسید تا ساراگوسا رسما بازیکن بایرن مونیخ شود و از فصل آینده هم به ترکیب این تیم اضافه شود.