سران منچستریونایتد داروین نونیز را به عنوان رهبر پروژه بازسازی باشگاه خود با اریک تن هاخ در نظر گرفته‌اند

هر چند که اریک تن هاخ در پنج‌شنبه هفته گذشته به طور رسمی اعلام شد که از فصل آینده هدایت منچستریونایتد را بر عهده خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد از مدت‌ها قبل و طی مذاکرات سران یونایتد با او، درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی صحبت شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، در جریان مذاکرات چند هفته گذشته اریک تن هاخ با منچستریونایتد، در مورد اهداف نقل و انتقالاتی نیز صحبت شده است. شیاطین سرخ به دنبال جذب دو هافبک و یک مهاجم هستند. اگرچه آن‌ها همچنین به جذب وینگر و مدافع میانی نیز علاقه دارند. پس از هدر دادن مبلغی در حدود 1 میلیارد پوند در دهه گذشته، فشار زیادی روی این باشگاه وجود تا در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد.

کالوین فیلیپس، اورلین شوامنی، کریستوفر انکونکو، ایو بیسوما، روبن نوس و جان مک گین برخی از هافبک‌های هستند که مورد بررسی یونایتد قرار گرفته‌اند. رابطه قوی که فیلیپس با لیدز یونایتد دارد یکی از موانع احتمالی در راه انتقال او به اولدترافورد به حساب می‌آید. قیمت 150 میلیون پوندی دکلان رایس نیز بیش از حد زیاد است. در مورد جود بلینگام، بروسیا دورتموند به نظر نمی‌رسد پس از خروج ارلینگ هالند قصد فروش هافبک خود را داشته باشد.

یونایتد همچنین بازیکنانی مانند داروین نونیز، آرنو دونجوما و آنتونی را زیر نظر دارد. تن هاخ اعتقاد دارد که آنتونی وینگر برزیلی او در آژاکس، پتانسیل بسیار بالایی دارد. همچنین داروین نونیز مهاجم بنفیکا که مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است، به عنوان رهبر بازسازی منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن هاخ در نظر گرفته شده است. تن هاخ مشتاق احیای خط حمله یونایتد است و به همین خاطر او نونیز را به عنوان یک هدف اصلی در پنجره آینده، در نظر دارد.