به گزارش "ورزش سه"، ابتدا شب گذشته ال‌چیرینگیتو بود که فاش کرد بایرن مونیخ با برایان ساراگوسا به توافق رسیده و سپس خود این بازیکن با لایک کردن خبر، مهر تاییدی بر آن زد. 

در واقع ساراگوسا پس از دبل تماشایی برابر بارسا بر سر زبان ها افتاد و خیلی زود نیز به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و اولین بازی ملی خود را نیز در فیفا دی اکتبر برابر اسکاتلند انجام داد.

1963161

او مورد توجه لایپزیش نیز قرار داشت ولی در نهایت پیشنهاد بایرن را قبول کرد. قرارداد او تا 2029 اعتبار دارد ولی تا پایان فصل در گرانادا قرضی بازی خواهد کرد. 

بایرن برای این انتقال 15 میلیون یورو به گرانادا پرداخت می کند. بند فسخ او 14 میلیون یورو بود ولی بایرن ترجیح داد با گرانادا وارد مذاکره شود و یک میلیون یورو نیز بیشتر بپردازد.

1963074

کریستوف فروند، مدیر ورزشی باشگاه بایرن، در مورد این انتقال گفت: «برایان ساراگوسا یک وینگر قوی، بسیار سریع و فوق العاده چابک است که می تواند در هر پست فاز تهاجمی بازی کند. او غیرقابل پیش بینی، خطرناک و بسیار باهوش است. در موقعیت های تک به تک خوب است و امسال اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان اسپانیا انجام داد و پتانسیل زیادی دارد. برایان را مدتی بود زیر نظر داشتیم و حالا بی صبرانه منتظر اضافه شدن او به تیم در تابستان هستیم.»

ساراگوسا تا به امروز 51 بازی برای گرانادا انجام داده، 10 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.