به گزارش "ورزش سه"، استادیوم DRV PNK، ورزشگاه خانگی اینتر میامی، امروز میزبان دیداری به نام Conmebol Legends بود که در آن بازیکنان قدیمی و سرشناس قاره آمریکای جنوبی شرکت کردند.

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، یکی از بازیکنان سرشناس این بازی بود. در حاشیه این بازی، خبرنگار رسانه DSports، از او درباره احتمال حضور لیونل مسی در جام جهانی بعدی و همچنین احتمال میزبانی آرژانتین در جام جهانی 2030، سوال کرد.

او درباره بازی کرده در گردهمایی اسطوره‌ها گفت: "30 سال پیش احساس بهتری داشتم ولی الان فرق می‌کند. همه آن‌ها پدیده هستند. من تمام نیمه اول را در زمین بودم اما در نیمه دوم دوست داشتم بازی را تماشا کنم. بازی کردن این اسطوره‌ها، لذتی منحصر به فرد است."

اینفانتینو در پاسخ به این سوال که امکان دارد آرژانتین در جام جهانی 2030 به جای یک بازی، میزبان دو بازی باشد، از جواب مستقیم طفره رفت و گفت: "ما در موقعیت خوبی هستیم، همه خوشحال هستند، همه موافق هستند. جام 2026 اولین جام جهانی با 48 تیم خواهد بود، تورنمنت بزرگی می‌شود. این جام در اینجا یعنی آمریکا، مکزیک و کانادا خواهد بود. این یک فستیوال فوتبالی است که مطمئنم به موفقیت بزرگی تبدیل می‌شود."

1963322

رئیس فیفا به آینده لیونل مسی اشاره کرد که در 36 سالگی کاپیتان فعلی اینترمیامی است و احتمالا آرژانتین در جام جهانی آینده هم حضور خواهد داشت.

اینفانتینو درباره آینده مسی گفت: "امیدوارم او به جام جهانی بعدی، جام جهانی بعد از آن و جام جهانی 2034 هم راه پیدا کند! تا زمانی که بخواهد در جام‌های جهانی بازی کند."