به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته پانزدهم لیگ برتر میهمان شفیلد یونایتد بود و برای حفظ فشار روی تیم صدرنشین آرسنال، نیاز به یک پیروزی خارج از خانه مهم داشت که موفق شد به آن دست پیدا کند و 2-0 میهمان را شکست دهد. فن دایک کاپیتان لیورپول در این بازی موفق شد گل اول تیم را به ثمر برساند. او مصاحبه بعد از بازی تیمش از فرم این تیم ابراز رضایت کرد.

اولین گل فصل خود را زدی؟
"بله، واضح است که این بسیار برایم مهم است. سه امتیاز بزرگ، کلین شیت و حالا برای یک بازی بزرگ دیگر در خارج از خانه در پالاس آماده می شویم."

لیورپول در حد مدعی است و این بازی یک نشانه بود؟
" صادقانه بگویم، فکر می کنم ما خیلی خوب کار کردیم. واضح است که در مالکیت توپ خیلی خوب بودیم. می‌دانید که وقتی توپ را در مناطق خاصی از دست می‌دهید، می‌توانید ضد حمله را انتظار داشته باشد، اما ما خوب کار کردیم. فکر نمی‌کنم امروز خیلی تهاجمی بودیم، اما به هرحال بردیم و فکر می‌کنم امروز این یک قدم بزرگ در راه اهدافمان بود. "

1963408

فرم دلگرم کننده و پیشرفت تیم در این فصل؟
"گوش کن، ما در دسامبر هستیم و بازی های زیادی در راه است. متأسفانه، روز گذشته ما جوئل ماتیپ را با مصدومیت از ناحیه پارگی رباط صلیبی از دست دادیم و همه ما از آن غمگین هستیم. این هم یک نشانه است؛ ما مصدومیت های زیادی در فوتبال جهان داریم، این چیزی است که باید از آن بترسیم.
برای ما در حال حاضر، شروع خوبی تا دسامبر است و ما بازی های بزرگ زیادی در پیش داریم و همه باید منتظر آن باشیم. من قطعا مشتاقانه منتظر تک تک آنها هستم. ما به کل تیم نیاز داریم. برای دیدن آنچه در حال حاضر داریم، و امیدواریم که بازیکنانی مصدومند برگردند و ما را برای نتایج حتی بهتر یاری کنند."