به گزارش "ورزش سه"، صبح روز گذشته بود که خبر علاقه بایرن مونیخ به برایان ساراگوسا، وینگر کوتاه قامت گرانادا، منتشر شد و البته در عصر همان روز خبر انتقال رسمی او منتشر شد؛ البته او تنها وینگری نیست که بایرن مونیخ جذب کرده و پس از نستروی ایرانکوندا، حال باواریایی‌ها از همین الان در پست‌های کناری دو استعداد جوان دارند که می‌توانند روز به روز پیشرفت کنند و در جهان فوتبال، جایگاه خود را پیدا کنند.

بایرن مونیخ با سبک خاص خودش و بدون سر و صدای قبلی، برایان ساراگوسا را به خدمت گرفت و قصد دارد روی این استعداد تازه چهره شده اسپانیایی، سرمایه گذاری کند. برایان ساراگوسا در حالی به هشتمین اسپانیایی تاریخ بایرن مونیخ تبدیل می‌شود که از اولین بازیِ اولین اسپانیایی تاریخ باواریایی‌ها با پیراهن این تیم یازده سال می‌گذرد. خاوی مارتینز در سال 2012 به اولین بازیکن اهل اسپانیای تاریخ این باشگاه تبدیل شد و پس از آن هم با ورود پپ گواردیولا، چندین بازیکن دیگر هم با همین ملیت شانس بازی برای بایرن را پیدا کردند. 

1963625

نستور هم هنوز به سن هجده سالگی نرسیده، اما به قدری در تیم بزرگسالان آدلاید یونایتد استرالیا خوب بوده که سران بایرن مونیخ را مجاب کرد زودتر از بارسلونا و لیورپول دست به جیب شوند تا او را به آلیانز آرنا منتقل کنند.

ایرانکوندا در لیست تیم ملی استرالیا حضور دارد و ساراگوسا بعد از 1970، تبدیل به اولین ملی پوش تاریخ گرانادا شد و با این حال باید در سال‌های پیش‌رو شاهد حضور این دو ستاره در کانال‌های کناری هالیوودی‌ها باشیم.