به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هالند با بروسیا دورتموند تا تابستان 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی گنجانده شده در قرارداد این بازیکن که تابستان امسال فعال می‌شود باعث شده که باشگاه‌های بسیاری به دنبال جذب او باشند. 


یکی از باشگاه‌هایی که از مدت‌ها قبل به‌صورت جدی برای جذب ستاره نروژی تلاش کرده منچسترسیتی است و حالا به نظر می‌رسد که آنها قدمی جدی و رو به جلو برای خرید این بازیکن برداشته‌اند. 
روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که سیتی پیشنهاد مالی هنگفتی را به این بازیکن ارائه کرده‌ و امیدوار است که با پرداخت 500 هزار پوند در هفته بالاترین دستمزد ممکن در لیگ برتر را به این بازیکن بپردازد و نظر مثبت او برای حضور در ورزشگاه اتحاد را جلب کند. طبق این گزارش، سیتی در هفته‌های پیش رو به دورتموند اعلام خواهد کرد که بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند را فعال خواهد کرد. این ادعا اما توسط اطرافیان هالند تکذیب شد و اعلام کردند که رئال مادرید نیز همچنان برای جذب او شانس دارد و چیزی تمام شده نیست.


 

دتمار هامان، ستاره سابق بایرن، لیورپول و تیم ملی آلمان معتقد است، اخبار و شایعات پیرامون هالند دیگر خسته کننده شده‌اند. هامان به بیلد گفت:« نه‌تنها هواداران که بازیکنان دورتموند و سران باشگاه نیز از این وضعیت خسته شده‌اند. دورتموند بدون هالند نیز به‌خوبی گل می‌زند و بعید می‌دانم در غیاب او به مشکل خاصی برخورد کنند. اخیرا برخی رفتارهای او در ورزشگاه و مقابل هواداران خوب نبوده‌اند. زبان بدنش و ژست‌هایی که گرفته، از نظر من بی احترامی به باشگاه بود. او بازی‌های زیادی را در فصل جاری از دست داده و نباید فراموش کرد که دروتموند با هالند در زمین هم شکست‌هایی داشته است. معتقدم بهتر است هالند زودتر به تیمی دیگر برود و این قضیه تمام شود. دورتموند هم از انتقال او به سود قابل توجهی خواهد رسید.»

 

هامان ادامه داد:« معتقدم اگر هالند از دورتموند برود، این تیم در فاز دفاعی مستحکم‌تر کار خواهد کرد و گلزنی به این تیم سخت‌تر می‌شود. از نظر من دورتموند فصل بعد بدون هالند و با خریدهای جدیدش، تیم بهتری خواهد بود.»