به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی قبلی خود برابر چلسی به یک پیروزی ارزشمند 2-1 دست یافت و حالا فردا باید در خانه به مصاف بورنموث (تیم پانزدهم جدول) برود. شیاطین سرخ در رده ششم قرار دارند ولی فاصله با سیتی رده چهارم، تنها سه امتیاز است.

1963985

اریک تن‌هاخ در مورد بورنموث گفت: «فکر می‌کنم آنها فرم بسیار خوبی دارند. بازی‌های اخیر بورنموث را دیده‌ام و باید بگویم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوب و توانمندی دارد. باز هم برای پیروزی باید بهترین بازی خود را انجام دهیم. همه تیم‌ها با تمام وجود وارد زمین می‌شوند و شما باید 100 درصد آماده باشید. به عنوان یک تیم وظیفه داریم حداکثر تلاش را برای کسب سه امتیاز به کار بگیریم.»

تن هاخ در مورد فرم خوب مگوایر و مک تامینی گفت: «هر دو بازیکنانی بزرگ و در خدمت تیم هستند. فکر می‌کنم ما یک تیم و ترکیب متعادل داریم و در هر تیمی شما به یک ترکیب یازده نفره منسجم نیاز دارید اما اگر می‌خواهید یک فصل موفق داشته باشید، به بیش از 11 بازیکن نیاز خواهید داشت. در نهایت، در هر فصل، تیم تغییراتی می‌کند اما تعادل باید حفظ شود. من از تک تک بازیکنانم انتظار فداکاری دارم و اینکه خودشان را وقف تیم کنند.»

1963403

بحران تیم تمام شده است؟ «ما می‌دانیم که به کجا می‌رویم و البته که عقبگردهایی به خصوص در ابتدای فصل داشتیم. همه چیز با مصدومیت‌ها و برخی تصمیم گیری‌های اشتباه بر خلاف ما پیش رفت و گاهی اوقات شما خود را در یک بحران می‌بینید. شما شخصیت تیم را می‌بینید و ما الان در یک رتبه و فرم بهتر هستیم. عملکرد انفرادی و تیمی در حال بهتر شدن است، شما باید در هر بازی هوشمندانه کار کنید چون لیگ برتر بسیار رقابتی است و هر هفته نتایج عجیبی رقم می‌خورد و باعث حیرت می‌شود.»

تن هاخ در مورد وضعیت رشفورد گفت: «رشفورد بازیکن فوق‌العاده خوبی است. شما نمی‌توانید هر بازی یک ترکیب ثابت یازده نفره را به زمین بفرستید و طبعا او نمی‌تواند در هر بازی به میدان برود. او الان در فرم سال گذشته خودش نیست، اما من مطمئن هستم که به آن خواهد رسید. من در مورد اسکات مک تامینی و هری مگوایر هم گفتم که همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد. یک تیم بزرگ با بازیکنان بزرگ است که شکل می‌گیرد.»

ترکیب اصلی بازی فردا: «پس از مشورت با کادرم تصمیم می‌گیرم. بازی بعدی همیشه مهم‌ترین بازی است، به خصوص در لیگ برتر که همه دارند همدیگر را می‌کشند و شما به یک ترکیب قوی برای بردن نیاز دارید.»