به گزارش "ورزش سه"، پدری در تابستان 2020 از لاس پالماس با قراردادی پنج میلیون یورویی به بارسلونا پیوست و زیر نظر رونالد کومان خیلی سریع وارد ترکیب اصلی بارسا شد. در همان مقطع میگل رامیرز، رئیس لاس پالماس، ادعا کرده بود که رقم نهایی انتقال می‌تواند تا 25 میلیون یورو نیز افزایش یابد و حرف او نیز درست بود.

1952479

در همین رابطه رامیرز به مارکا گفت: «بله، بارسا برای پدری تاکنون با ما 20 میلیون یورو پرداخت کرده و فکر می‌کنم رقم نهایی چیزی بین 20 تا 25 میلیون یورو خواهد بود. یک پنج میلیون یورو در ابتدا دادند. سپس بر اساس سه بند دیگر 15 میلیون یوروی دیگر پرداخت شد که یکی مربوط به ملی‌پوش شدن پدری بود. باقی بندها را به خاطر ندارم. بله، پدری برای بارسا بیش از پنج میلیون یوروی ابتدایی هزینه داشت.»

1951887

مارکا نوشته است که در قرارداد پدری بندهای مختلفی وجود داشت که بر اساس آنها بارسلونا باید مبالغی دیگر به لاس پالماس پرداخت می‌کرد. 10 روز پیش آخرین بند نیز فعال شد و بارسا پنج میلیون یوروی دیگر به حساب لاس پالماس واریز کرد. بر اساس این بند اگر پدری به رکورد 100 بازی رسمی برای بارسا می‌رسید (حداقل 45 دقیقه در میدان بوده باشد)، لاس پالماس 5 میلیون یوروی دیگر نیز دریافت می‌کرد. حالا رقم نهایی انتقال چیزی بین 20 تا 25 میلیون یورو شده است.