به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در شانزدهمین بازی مسابقات لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-۰ از بورنموث شکست خورد. اما باخت سنگین تنها اتفاق تلخ بازی برای یونایتدها نبود. کاپیتان و ستاره خط هافبک آنها در این بازی کارت زرد پنجم نیم فصلش را گرفت و بازی حساس بعدی را مقابل لیورپول در مرسی‌ساید از دست داد. او بعد از بازی به شدت از عملکرد تیمش ناراحت بود.

بازی ضعیف امشب؟
"همه چیز پایین تر از سطح بازی قبلی بود. ما  ثبات نداریم و این بخش مهمی از فوتبال است. این واقعا مهم است که در هر بازی بتوانیم سطح خوبی به نمایش بگذاریم و اینطور نیست."

1964524

اشتباهات فردی باعث شکست بود؟
"ما امروز در همه خطوط، از نظر فنی و جنگندگی ، اشتباهات زیادی انجام دادیم. بورنموث مستحق برد بود، آنها پرتلاش‌تر و مشتاق‌تر از ما بودند و واقعا شایسته این نتیجه بودند. باید خیلی بهتر عمل می‌کردیم. امروز همه چیز ضعیف بود. خلاقیت، حرکت و وارد شدن به محوطه حریف. بیشتر اوقات ما با یکی دو نفر حمله می کردیم. در آخرین بازی قبل از این ما انعطاف بیشتری برای دویدن و ورود به محوطه را داشتیم. همه چیز نسبت به بازی قبل افت کرده بود."

خشم هواداران؟
 "طرفداران ما به این وضع عادت ندارند و نمی خواهند در این شرایط قرار بگیرند. ما هم نمی‌خواهیم در این شرایط قرار بگیریم، کاملاً ناامیدی آنها را درک می‌کنیم و چیزی نمی‌توانیم بگوییم."