به گزارش "ورزش سه"، تیم اورتون موفق شد در یک بازی خانگی در لیگ برتر تیم بحران‌زده چلسی را 2-0 مغلوب کند. این سومین شکست چلسی در پنج مسابقه اخیر بود. به نظر می‌رسد وضعیت بد چلسی باعث شده است هواداران این تیم تصمیمات ناخوشایندی در سکوها بگیرند.

3000 هوادار تیم چلسی به ورزشگاه گودیسون پارک رفته بودند تا شاهد بازی تیمشان باشند. این هواداران در اقدامی زشت شروع به خواندن سرودهایی توهین‌آمیز کرده‌اند و گفته‌اند: "به غربتی‌ها غذا بدهید." عمده هواداران اورتون ساکن مرسی ساید، چشایر و مناطق جنوبی لانشایر هستند که مناطقی فقیرنشین محسوب می‌شوند و هواداران چلسی که اغلب از طبقه‌ای کاملا متفاوت در لندن هستند، به فقر مردم این مناطق توهین کرده‌اند.

1964991

جیمی کرگر، ستاره سابق لیورپول و رقیب اصلی اورتون، اعتراف کرد که بعد از شنیدن این توهین‌ها از اینکه شاهد برتری اورتون در دیدار روز یکشنبه مقابل چلسی در لیگ برتر بوده است، در پوست خود نمی‌گنجد. کرگر نوشت: "آنها می‌گویند به غربتی‌ها غذا بدهید [اموجی آزاردیده]، خیلی خوشحالم که اورتون جلوی این مزخرفات هواداران چلسی توانست به کار خودش ادامه بدهد."

کمتر از یک ماه پس از کسر 10 امتیاز به دلیل نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر، این پیروزی در گودیسون پارک، اورتون را به رتبه هفدهم جدول رده بندی لیگ برتر می‌رساند.