به گزارش"ورزش سه"، چلسی در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس امشب به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

این شکست اوضاع تیم مائوریسیو پوچیتینو را پیچیده کرد و آن‌ها با دو رده سقوط به رتبه دوازدهم جدول سقوط کردند.

پوچیتینو معتقد است که تیمش ضعف دارد و در بازار نقل و انتقالات زمستانی باید بازیکن جذب کند. این درحالی است که آن‌ها در تابستان بازیکنان زیادی مانند کول پالمر، نیکلاس جکسون، کریستوفر انکونکو و مویزس کایسدو را جذب کردند.

پوچتینو پس از بازی در مورد شکست تیمش گفت: «فوتبال با گلزنی ارتباط زیادی دارد و ما جلوی دروازه کم‌دقت بودیم. واقعاً خیلی ناامید هستم. ما به امتیازی که لایقش بودیم نرسیدیم. فکر می‌کنم بهتر از حریف بودیم؛ اما به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم. باید مشکل تیم را بررسی کنیم. باید واقعیت را تحلیل کنیم. باید صحبت کنیم و تلاش کنیم تا در بازار نقل و انتقالات پیش رو بهتر شویم.»

1964969

ناکامی تیم در گلزنی؟ 
«ما گل نزدیم. اگر گل نزنید، پیروزی به دست نمی‌آید. امروز ما در خط حمله نشان دادیم که بازدهی نداریم. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم اما گل نزدیم و گل خوردیم.»

مصدومیت ریس جیمز؟
«او از ناحیه همسترینگ درد داشت. برای او چندان خوشایند نیست که دوباره مصدوم شود. او بازیکن مهمی است. ریس برای ما بازیکن مهمی است؛ یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان. واقعاً او ناامید شده است. تیم حتی زمانی که ریس بیرون بود خوب بود؛ اما ناامید شدیم.»

عملکرد تیم مقابل اورتون؟
«اگر می‌خواهیم بازی را ببریم، باید گل بزنیم. تیم خوب بازی کرد. باید روی بازی مقابل تیم بسیار سرسختی مانند اورتون مسلط باشیم. ما شایسته 3 امتیاز بودیم؛ زیرا بهتر از آن‌ها بودیم اما باید گل بزنیم.»

مصدومیت رابرت سانچز؟
«[رابرت سانچز] در بازی مقابل منچستریونایتد از ناحیه زانو دچار مشکل شد و او در نیمه دوم امروز احساس درد داشت. امیدوارم مشکل بزرگی مانند مارک کوکوریا نداشته نباشد؛ چون او هم از ناحیه مچ پا دچار پیچ‌خوردگی شد. امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر شاهد بهبود آن‌ها باشیم.»