به گزارش "ورزش سه"، روبرت یارنی مدافع سابق یوونتوس که نخستین‌بار از آیدوک اسپلیت به باری رفت و در آنجا توجه یوونتوس را برای جذبش جلب کرد و پس از اینکه با مارچلو لیپی به مشکل خورد، چمدان‌های خود را به مقصد اسپانیا بست و پس از حضور در رئال بتیس و رئال مادرید، به لاس پالماس تا در پاناتینایکوس یونان از فوتبال خداحافظی کند و حالا او به عنوان سرمربی زیر 17 سال کرواسی فعالیت می‌کند و یکی از انتقاداتی که از او در دوران بازیگری‌اش می‌شد رعایت نکردن رژیم یک ورزشکار است و این در قیاس با بازیکنی چون کریستیانو رونالدو که بدنش را به خوبی مدیریت می‌کند و خودش را از خوردن نوشابه منع می‌کند بسیار عجیب خواهد بود.

روبرت یارنی در مصاحبه با توتو اسپورت در این‌باره گفت: رژیم غذایی با نام کریستیانو رونالدو ارتباط مستقیم دارد اما من شیوه دیگری داشتم. من چهار لیتر در روز کوکاکولا مصرف می‌کردم و اگر چه این برای مردم عادی هم زیاد خواهد بود اما من به عنوان ورزشکار احتیاج داشتم و نیاز به قند داشتم. البته اکنون این را کاهش داده‌ام ولی در آن زمان تنها مصرفم نوشابه هم نبود من به شدت شکلات می‌خوردم و در اردوها چمدان هر کسی پر از لباس و لوازم دیگر بود ولی من شکلات و کاکائو با خودم جابه‏‌جا می‌کردم.
 هیچ‌کدام از آنها روی عملکرد من نه اما روی حالم تاثیر مثبت داشت. من امروز به شاگردانم می‌گویم نباید هیچ‌کدام از این‌ها را مصرف کنند و برایشان ممنوع خواهد بود.

او به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلفی حضور داشته اما از سال 2022 به دنبال پرورش نسلی کوشا و توانمند در تیم زیر 17 سال کرواسی فعالیت می‌کند تا بتواند در فوتبال کشورش نقشی تاثیرگذار داشته باشد.